tiistai 18. joulukuuta 2012

Instagram

Eilen tästä Mira-pupuni kovasti varoitteli, että minäkin jäisin vallan koukkuun Instagramiin ja niinhän siinä taitaa käydä. Vihdoin olen avannut Instan muustakin syystä kuin pelkästään kuvien muokkaamiseen (tämän olen selkeästi oppinut Suvilta). Minut löytää siis nimellä Pinxedful jos minua joku haluaa alkaa seurailla :) Kuvia on vielä toistaiseksi vähän, mutta eiköhän niitä tästä lähtien tule napsittua enemmän!



Kuinka moni teistä on Instagramissa? :)

5 kommenttia:

  1. Itsekin olen/olin instagrammin aktiivinen käyttäjä, nyt tänään tulikin uutisia jotka saattaa muuttaa sitä;; Tästä eteenpäin instagram omistaa oikeudet kuviin jotka sinne on lisätty, ja käyttää niitä kuvapankkina, josta myy niitä eteenpäin. Tästä tavallinen käyttäjä ei tietenkään saa mitään korvausta kuvilleen.. :(

    En tiedä viittinkö jatkossa luovuttaa tekijänoikeuksia eteenpäin maailman isoimmalle kuvapankille, toisaalta eipä noin pienistä kuvista varmaan hirveesti iloa kellekään ole.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun kohalla tilanne on vähä ehk eri ku meil tavallisil tallaajil ;D väittäsin kuitenki et tää oli näitä "so saw it coming"-tilanteita, joissa kaikki virtuaaliset omistukset pyyhitään kuluttajilta megalomaanisille firmoille yms. Valtaosahan tätäkin palvelua (kuten myös facea) tulee käyttämään jatkossakin kaikista muutoksista huolimatta.

      Poista

Kiitos kommentistasi <3