lauantai 19. toukokuuta 2012

Intoa täynnä, kirjaimellisesti

Taaskaan täällä ei tapahdu yhtään mitään, vaikka intotiimi olikin hätää kärsimässä kun meidän "kurttunaamatiimi" saapui töihin. Saimme osaksemme paheksuvia katseita kun valmistauduimme ilmeisesti liian lepsusti tulevaan. Totuushan on, ettei täällä ole tapahtunut mitään oikeastaan koko aikana. Ei varmaan intotiimi ole ollut kaupassa töissä jouluna (heidän onnekseen).

Nyt kuitenkin aion tsempata loppuun asti ja kestää ylimääräiset intoilut. Huomennahan kisat loppuvat ja viimeinen vuoroni on Suomen pronssipelissä. Toivottavasti Suomi nappaa edes sen pronssin kotikisoista.

Tätä mä teen töissä 


Finnairin edustajat :D

2 kommenttia:

  1. En oo vähää aikaa käynny koneella, kun nopeasti päivittämässä ja en oo lukenu sun postauksia siis MITÄ olit tuolla kisoissa töissä!??!?! :D mitä teit siellä oon kade. paitti tuskin niitä pelejä näit?

    VastaaPoista
  2. Joo siis olin (olen) tuolla ollut töissä, hartwallin uudessa lisärakennuksessa pidän huolta vip-vieraista :D Hae säkin ens vuonna tonne töihin, voin suositella ;D Ja olisin kyl nähny vaikka kaikki pelit jos oisin halunnu, mut en oo jaksanu käydä oikeestaan muuten kattelemassa paitsi sillon kun oon töissä. Ja Suomen pelit toki ollu muutenkin niin tukossa, etten oikeen mahtunu sinne katsomoon ylimääräset :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi <3