perjantai 28. helmikuuta 2014

Outfit 27/2/2014

Kävin eilen aamulla Bettinan kanssa Paloman kauneusaamussa pyörähtämässä ennen koulua. Tapahtumapaikkana oli ihastuttava Kämp Spa, jossa tarjolla oli asiantuntijaluentoja ravinnosta sekä raakaruuasta. Superfoodeista olen ajatellut aikaisemmin niiden olevan pelkkää höpöhöpöä enkä kyllä oikein vieläkään vakuutu asiasta. Kaiketi tämäkin on asia joka pitää testata itse.


Päälläni minulla oli uusi luottocollarini Gina Tricotilta, sillä halusin varustautua aikaiseen aamuun mahdollisimman rennosti. Alla oli kuitenkin kauluspaita pilaamassa rentoutta, sillä tuota kauluspaitaa on välillä aika tuskaista asetella tuolla collarin alla. 


Jalassa olivat Seppälän mustat saappaat ja yllättävän hyvin olenkin tottunut tuohon mustaan väriin. Silti edelleen kyllä harmittaa, että rikoin edelliset ruskeat saappaani vaikka sainkin niille jo korvaajat.


Vaikka eilen oli aikainen herätys joita vihaan yli kaiken, oli silti upea tapa aloittaa aamu yhdessä ystävän kanssa. Tilaisuudessa oli myös mukana ihana Minna Carefree Casualness-blogista, johon tutustuin alunperin blogijuttujen myötä. Koulupäivän ja salitreeninkin jaksoi yllättävän hyvin lyhyillä yöunilla, joihin myöskään en ole tottunut. Mikäli en nuku sitä yhdeksää tuntia yössä, olen todella väsynyt enkä saa mitään aikaiseksi, unikeko mikä unikeko.

Loppuilta menikin sitten tuttuun tapaan rakkaan tietskarini parissa, sillä torstaihan on raidipäivä. Luvassa oli myös torstaille perinteinen Siegecrafter-progressraidi, joka on kyllä yksi inhottavimmista pomoista ketä olen koskaan koittanut kellistää. Ensimmäisillä kerroilla kun tätä harjoiteltiin olin jo ihan maani myynyt, mutta nyt olen kuitenkin jollain sairaalla tavalla oppinut pitämään tästä mätöstä.

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi <3