maanantai 18. maaliskuuta 2013

Voita Persoonallinen kalenteri!

Blogini täyttää tänään 2 vuotta ja haluaisin järjestää sen kunniaksi teille lukijoilleni arvonnan, jossa voit voittaa itsellesi Persoonallisen kalenterin! Kalenterista olen puhunut aiemmin myös täällä ja arvonta on toteutettu yhteistyössä Persoonallisen kalenterin kanssa.


Miten sitten voit voittaa?

1. Tienaat yhden arvan olemalla blogini lukija tai alkamalla sellaiseksi
2. Käy tykkäämässä Facebookissa Persoonallisesta kalenterista ja saat yhden arvan lisää
3. Linkitä postaus omaan blogiisi tai muulle sivustolle ja saat myös yhden arvan lisää
4. Kommentoi tähän postaukseen sähköpostisi ja monellako arvalla osallistut :) (tästäkin siis yksi arpa)

Esimerkki: "Osallistun kahdella arvalla eli aloin lukijaksi caminblogi@gmail.com"

Kilpailu päättyy sunnuntaina 24.3 klo 21, joten siihen asti kaikilla aikaa osallistua! Julkaisen voittajan erillisessä postauksessa kilpailun päätyttyä :)

20 kommenttia:

  1. Tuo kalenteri näyttää tosi kivalta! ♥

    Olen blogisi lukija, tykkäsin sivusta facebookissa ja sähköpostiosoitteeni on: marjauu93@gmail.com

    Eli olen mukana kolmella(?) arvalla! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh sori jos ohjeet on epäselvät? :D Mut joo pääasia että hoksaa jättää sen mailin ja arpojen määrän niin voin ottaa yhteyttä sitten mahdollisen voiton kohdalla :)

      Poista
  2. Osallistun kolmella, wikstrom.jenny@gmail.com :))

    VastaaPoista
  3. Osallistun yhdellä arvalla :)
    so_predictable@windowslive.com

    VastaaPoista
  4. Osallistun kolmella arvalla. Eli olen lukija, tykkäsin fb:ssä ja s-postini on laura.s.paavola@gmail.com

    VastaaPoista
  5. Mukana kahdella arvalla (face ja säpo), osoite on homsu_2@hotmail.com :) t. Hipari

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja kolmannella (olen lukijasi!), en vaan jaksanu tapella puhelinversion kanssa aiemmin lisätäkseni tämän faktan ;)

      Poista
  6. 1. Olen lukiasi
    2. Tykkään faboossa
    3. Linkkaan tän blogiini
    4. Ja osallistun neljällä arvalla
    sposti: siqudko@hotmail.fi

    siqudko.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. Osallistun kahdella! :) eli olen siis lukijasi ja s-posti: bettina.ahlgren@gmail.com

    VastaaPoista
  8. osallistuin kahdella :) laura.lonnberg1@gmail.com

    VastaaPoista
  9. ♥ Olen lukija
    ♥ Tykkäsin Facebookissa
    ♥ Osallistun kolmella arvalla
    ♥ elli-maija.kuosmanen@hotmail.com
    ♥ http://ellimaijasblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. - oon lukija
    - tykkäsin facebookissa
    - kolme arpaa
    - roosau@live.fi

    http://365daysonmyownwings.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. Mukana kahdella arvalla, eli olen lukijasi. lotttav [at] gmail.com
    Hienoja kalentereita tuolla saa tehtyä, mun seuraava kalenteri on ehdottomasti tuommoinen "itsekoostettu" :)
    t. Lottta

    VastaaPoista
  12. Mukana 3 arvalla, olen lukijasi + kävin tykkäämässä tuosta sivusta ja sähköpostia minxuli@hotmail.com
    ;)

    VastaaPoista
  13. Osallistun kolmella arvalla. Olen lukija, tykätty Facebookissa ja sähköposti on danceinneon@gmail.com :)

    VastaaPoista
  14. Olen lukija, tykkäsin fb:ssä ja sähköposti on katiloksi@gmail.com :) Eli kolme arpaa!

    VastaaPoista
  15. Kolme arpaa :) Oon lukija, sivusta tykätty ja sähköposti on halihanna_@hotmail.com

    VastaaPoista
  16. Hei Camilla.

    Fani ja blogisi lukija jo reilu vuoden ajan. Jatka samaan malliin ;)

    christian.antonesei@laurea.fi

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi <3