maanantai 14. maaliskuuta 2011

Pieni esittely itsestäni

Päätin perustaa oman blogin ihan oman aikani kuluksi, sillä olen sairaslomalla töistä 6 kokonaista viikkoa ja kuolen tylsyyteen kun en voi tehdä juurikaan mitään selkämurtumani vuoksi :/ Olen siis 22-vuotias nainen Espoosta ja olen kiinnostunut monistakin asioista joilla ei ole mitään yhteyttä toisiinsa. Minua voisi (pitäisi) kutsua nörtiksi, sillä vietän paljon aikaa tietokoneeni ääressä ja irkkaan ystävieni kanssa sekä pelaan ammuskelupelejä netissä. Olen ehkä hieman tälläinen poikatyttö.



Yllättäen uudenvuoden jälkeen minua puri liikuntakärpänen ja olen yrittänyt käydä aktiivisesti salilla ja erilaisissa jumpissa, tosin nyt selkävammani vuoksi senkin sain unohtaa moneksi viikoksi ja sekös ottaa päähän. Olen myös harrastanut tankotanssia vuoden 2009 maaliskuusta lähtien ja minulla oli oma tankokin kotonani silloin kun vielä asuin Tampereella. 

Olen alunperin Raahesta kotoisin ja olen ehtinyt asua Oulussa, Tampereella sekä nyt Espoossa joten kaikenlaista on tullut kokeiltua. Haluisin "isona" muuttaa Tukholmaan mutta tuntuu etten hallitse kieltä vielä riittävän hyvin :)




Olen pitänyt kuulemma turhan monta välivuotta lukion jälkeen isäni mukaan joten tänä keväänä on vihdoin aika hakea opiskelemaan. Olen harkinnut hakemista Ammattikorkeakouluun ja tietojenkäsittelyn koulutusohjelmaan. Hakisin muuten yliopistoon lukemaan tietotekniikkaa mutta matemaattinen osaamiseni taitaa olla sinne liian riittämätön :) 

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi <3