tiistai 2. heinäkuuta 2013

Päivänasu 1/7/2013

Eilen aloitin kesätyöni uudessa työpaikassani Espoo Bluesilla ja yksi asia mistä olen erittäin onnellinen olen tällä hetkellä on se kun saan pukeutua töihin! Ässässä kun olen töissä, päivän aikana ainoat hetket jolloin päälläni ovat "oikeat" vaatteet, ovat ne hetket kun matkaan bussilla töihin ja takaisin. Kuinka turhalta tuntuu siis panostaa ja laittautua dösämatkaa varten? No kyllähän se turhauttaa! Ässässä kun joudun vaihtamaan päälleni vallan upeat siniset työhousut ja yleensä vähintään loppupäivästä kanamarinadissa yltäpäältä olevan vaaleansinisen t-paidan. Ei nuokaan vaatteet ihan kamalimmat ole, mutta en ne päällä kyllä julkisesti liikkuisi. Jalassa olevat Crocsitkin ovat sitten ihan eri juttu.

Koska olen vielä uusi työpaikallani, sieltä ei valitettavasti vielä löydy luottokuvaajaa ja nämä kuvat onkin napattu toisen työpaikkani ässän lastausovella. Kuvat eivät siis häikäise varmasti ketään visuaalisesti, mutta pääsempähän ainakin esittelemään ihanaa nudea peplummekkoani ja se on kai se pääasia :) 



Kuten sanottua, kuvat eivät laadulla hurmaa. Mekosta on sanottava etten voisi siihen olla tyytyväisempi! Mekkohan on tietysti Nellyltä, mistäs muualta minä mekkoja hankkisinkaan :) Nyt kuitenkin unten maille, jotta jaksan huomenna taas panostaa töissä!

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi <3