torstai 29. joulukuuta 2011

Joulun ihanuudet

Nyt on sitten kaikki joulukiireet vihdoin selätetty. Eilen olin kuin ihmeen kaupalla niinkin ahkera, että raahauduin salille Vaimoseni kanssa sulattelemaan joululäskejä. Vaikka joulun pitäisikin olla rauhoittumisen aikaa, ei se ainakaan ihan niin meillä mennyt. Aattona ehdin olla töissä sekä kahdessa paikassa availemassa pukin tuomisia. Paketeista paljastuikin sitten kaikkea mieluista itse kullekkin :)


Tämän paketin olin hommannut itselleni :) Sisältökään ei liene kenellekkään minut tuntevalle yllätys kun olen saattanut jo sitä täällä etukäteen hehkuttaa.

Paketista paljastui siis kaulahuivi samalla kuosilla kuin itse paketti sekä kultainen rannekoru. Koru tosin todisti heti olevansa H&M laatua sillä hajosi heti käsiin :D Ah, kuinka mukavaa. Pitäneekin soitella hennesille ja kysellä josko uutta olisi mahdollista vielä saada.


Kaikista eniten kuitenkin odotin poikaystäväni lahjoja minulle. Toisen kyllä tiesin etukäteen kun kävin sen itse ostamassa silloin kun oltiin Tukholmassa. Toinen lahja olikin yllätys, mutta täytyy tunnustaa että osasin kyllä jotain tämän suuntaista epäillä.


Guessin kaulakoruhan sieltä paketista tuli, ja täytyy sanoa että mä niiiiiiiin ihannoin tuota korua <3 Se on niin täydellinen :)


Tässä kuvassa näkyykin hieman enemmän tuota Versace for H&M-huivia.

Tämä viimeinen ei sitten enää olekaan joululahja, paitsi ehkä myöhäinen sellainen itselleni :) Olin nimittäin eilen pupuni Miran kanssa Helsingissä ja siinä odotellessani ajattelin piipahtaa Lasipalatsin Tectorissa. Jos ihan nopeasti kävisin vain katselemassa mitä kivoja Applejuttuja siellä olisikaan. Tottakai eksyin heti ensimmäisenä sinne iPhone suojakuori-osastolle kun anoppinikin patisti minua joulupäivänä ne kuoret hommaamaan. Joo, onhan se ollut työnalla mutta kun niiden kuorien pitää olla ihan täydelliset tuolle minun pikku söpöläiselle. Noh, sieltä paistoi sitten silmään ihan ensimmäisenä tietysti ne kaikista kalleimmat kuoret ja se olikin sitten rakkautta ensi silmäyksellä. Ostin sitten vaaleanpunaiset kiiltokuoret Swarowskin kristaleilla. Hintaa oli 49e, mutta omaksi puolustukseksi täytyy sanoa että ne muut hirveänkamalanrumat kuoret maksoivat myös 30 euroa.

<3
Pupukin hyväksyi nämä oitis joten tää oli ihan tarkoitettu näin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi <3